OOoo Boziuu !!
Mam znowu dla was ciekawy temat!
teraz przyjrzyjmy się złodziejkom na Stardoll!!!
Złodziejka musi być jakaa ?
; sprytna
Głupia
noii coś tam jeszczee///
Ale przejćmy do konkretów !
ONA :
I ONA ;
SĄ Doświadczonymi złodziejkami !
Czemu?
Parę odpowiedzi!
1.Szkoda im kasy.
2.Chciwosć
3.chcą by komuś było przykro!
Nicki tych osób To Gabisia9 i chyba wszystkim znana natalajulita !!!
A myślicie dlaczeego gabisia9 stała się popularna ??
Dowody!! na złodzieji na stardoll ;
Ta dziewczyna to Dopiero złodziejka ! Okrada ludzi na wszystko !!
Zgłaszajcie ją za złodziejstwo na stardoll bo może i cb okraść !
A i adminowie nic nie robią ze złodziejami!

Mnie nie okradły więc nie moge powiedzieć czy są złodziejkami.
OdpowiedzUsuńMiss_kasia001
Ale złodziejki
OdpowiedzUsuńelizabetsuper11