Niestety ale już za 11 dni usłyszymy pierwszy dzwonek.Jak idą wam przygotowania?Macie już książki,zeszyty i inne akcesoria?Nie możecie się doczekać?Ja na 1 % ponieważ chcę zobaczy kolegów,koleżanki i nowe mebelki w mojej klasie ;)Do której teraz idziecie klasy?Ja do 6 klasy podstawówki.Tak,egzaminy i inne będą ale to dopiero pod koniec następnego roku szkolnego ;p
Będziecie się przykładać do nauki?Ja tak ale muszę bardziej popracować nad zachowaniem bo pani ledwo wstawiła mi dobry(a była za poprawnym,bo 'podobno' ją ośmieszam i się z niej śmieje) ale spokojnie będzie czas dla bloga.A wy jakie mieliście oceny i zachowanie?I nie smućcie się że już niedługo szkoła pocieszajcie się tym że spotkacie starych znajomych i będziecie się trochę mniej nudzić ;)
Ja też ide do 6 klasy
OdpowiedzUsuńeh te egzaminy tęsknie za przyjaciółmi tylko :(
nic nie kupiłam jeszcze
elizabetsuper11
Idę do pierwszej gimnazjum.Ja miałam wzorowe chociaż wiem że na nie nie zasłużyłam.Za szkołą nie tęsknie. A do szkoły jeszcze nic nie mam oprócz plecaka.
OdpowiedzUsuńMiss_kasia001